W Niedzielę Palmową nasi wolontariusze przy kościele parafialnym w Iwanowicach zorganizowali Kiermasz Wielkanocny podczas którego sprzedawali domowe wypieki. Dochód uzyskany z tego kiermaszu zostanie przeznaczony na organizację wakacyjnego wypoczynku – „Wakacje z Bogiem”.

 

 

Po raz kolejny wolontariusze SKC z naszej szkoły wzięli udział w zbiórce pieniędzy na pomoc dla uchodźców z Ukrainy zorganizowanej przy parafii w Iwanowicach. Tym razem uzyskane fundusze zostaną przekazane na rzecz obywateli Ukrainy zamieszkałych na terenie naszej gminy.

 

KLASA

DATA

GODZINA

Klasa „0”

21.04.2022r.
czwartek

17:00

Klasa I

20.04.2022r.
środa

16:00

Klasa II

21.04.2022r.
czwartek

17:30

Klasa III

20.04.2022r.
środa

17:30

Klasa IV

21.04.2022r.
czwartek

17:00

Klasa V

12.04.2022r.
wtorek

17:30

Klasa VI

06.04.2022r.
środa

17:30

Klasa VII

20.04.2022r.
środa

19:00
Online

Klasa VIII a

21.04.2022r.
czwartek

18:30

Klasa VIII b

21.04.2022r.
czwartek

18:00

 

Nasza szkoła włączyła się w akcję pomocową dla uchodźców z Ukrainy „Paczka dla Ukrainy” zorganizowaną przez Caritas. Każda klasa przygotowała produkty pierwszej potrzeby według listy dostarczonej przez organizatora: żywność z długim terminem ważności (makaron, ryż, konserwy, puszki), produkty dla dzieci (kaszki, słoiczki, soki), artykuły chemiczne, kosmetyczne (papier toaletowy, chusteczki nawilżone, mydło, pasta do zębów, plastry opatrunkowe). Zgromadzone produkty  wraz z listem w języku ukraińskim uczniowie spakowali do pudeł, które następnie zostały przewiezione do oddziału Caritas przy hospicjum w Miechowie. Dziękujemy serdecznie wszystkim, którzy włączyli się w akcję „Paczka dla Ukrainy. Panu Rafałowi Kowalowi składamy szczególne podziękowanie za bezinteresowne przetransportowanie paczek do Miechowa.

 

👨‍🚒👩‍🚒👨‍🚒
W ubiegły piątek w naszej szkole odbył się Gminny Etap Ogólnopolskiego Turnieju Wiedzy Pożarniczej „Młodzież zapobiega pożarom”. W tym etapie wzięło udział 11 uczniów w dwóch kategoriach wiekowych – I kategoria klasy I – IV, II kategoria klasy V- VIII. Do kolejnego gminnego etapu przeszło dwóch uczniów - Alan Tomczyk oraz Filip Tomczyk. Serdecznie gratulujemy i życzymy powodzenia👏👏👏
Konkurs został zorganizowany z pomocą przedstawicieli OSP Poskwitów . Za wsparcie serdecznie dziękujemy.😃❤🧡
 
🌻🌼🌸🌺PIERWSZY DZIEŃ WIOSNY W NASZEJ SZKOLE DNIEM BEZ PLECAKA I PEŁNYM OWOCÓW🌻🌼🌸🌺
OBCHODY PIERWSZEGO DNIA WIOSNY 21 MARCA 2022 R.
1. Pierwszy Dzień Wiosny jest w tym roku dniem owocowym.
2. Uczniowie klas IV – VIII wylosowali nazwy typowo polskich owoców i przygotowali informacje na temat walorów zdrowotnych tychże owoców.
3. Informacje te przedstawione są na gazetce szkolnej.
4. Uczniowie klas 0 – III zapewne będą wraz z Marzanną żegnać zimę, ale i ich zapraszamy do owocowej zabawy.
5. Pierwszego Dnia Wiosny, czyli w najbliższy poniedziałek (21 marca) przychodzimy ubrani w wiosenne kolory, aby cieszyć się, że już niedługo ponura zima ustąpi miejsca kolorowej i ciepłej wiośnie.
6. Każda klasa wraz z wychowawcą przygotowuje dania z owoców w formie sałatek, koreczków itp., które następnie wspólnie spożywają w ramach drugiego śniadania.
ŻYCZYMY MIŁEJ ZABAWY😀😀😀
275848275 5091564264223349 6420886535973985230 n
🌼🌷🌷🌷🌼 A nasze dzieciaki z Oddziału Przedszkolnego już ją przywołują🌼🌼
zakladka
Uwaga - najlepsze prace wezmą udział w konkursie organizowanym przez Gminne Centrum Kultury i Bibliotek w Iwanowicach
REGULAMIN KONKURSU PLASTYCZNEGO NA ZAKŁADKĘ DO KSIĄŻKI POD TYTUŁEM ,,MOJA FANTAZJA”
1. Cele konkursu
• rozwijanie wyobraźni i doskonalenie zdolności plastycznych,
• propagowanie czytelnictwa wśród dzieci,
• popularyzacja literatury,
2. Uczestnicy
Konkurs adresowany jest do uczniów klas I -III oraz IV – VIII Szkoły Podstawowej
w Poskwitowie.
3. Wymogi konkursowe
Zadanie dla uczniów polega na wykonaniu zakładki do książki inspirowanej wybranym utworem literackim (baśń, bajka, powieść i in.).
Technika plastyczna może być dowolna, ale praca musi być płaska. Ponadto użyte materiały nie mogą niszczyć i brudzić książki.
Bazą pracy musi być sztywny brystol w dowolnym kolorze (kartka z bloku technicznego)
o wymiarach 5,5 cm na 21 cm.
Każdy uczestnik konkursu może dostarczyć tylko jedną indywidualnie wykonaną pracę.
Na odwrocie projektu należy umieścić napisane OŁÓWKIEM następujące informacje: imię, nazwisko, klasę.
4. Kryteria oceniania
Jury będzie brało pod uwagę:
• oryginalność i pomysłowość
• estetykę wykonania
• samodzielność
5. Terminy
Prace należy składać w sekretariacie szkoły do 22 marca 2022 roku.
Zadanie realizowane w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa.