zakonczenie podst 2015 tabl

 

Z przemówienia dyrektora Szkoły Podstawowej i Gimnazjum podczas uroczystości zakończenia roku szkolnego:

 

Szanowni Państwo

Spotykamy się na uroczystym apelu aby podsumować miniony rok, wręczyć  świadectwa, które oznaczają promocję do następnej klasy, a także  nagrody i podziękowania. Dzisiaj również pożegnamy Waszych najstarszych kolegów z klasy VI, gdyż od września rozpoczną oni naukę w gimnazjum.
W bieżącym roku szkolnym  w pracy dydaktycznej i wychowawczej położyliśmy szczególny nacisk na:  
• Realizację podstawy programowej zgodnie z zalecanymi warunkami;
• Dostosowanie wymagań edukacyjnych do potrzeb uczniów;
• Objęcie wsparciem najmłodszych  uczniów realizujących obowiązek szkolny w kl. I;
• Przygotowanie uczniów kl.VI do nowej formuły sprawdzianu;
• Wdrażanie wniosków z analiz wyników sprawdzianów próbnych;
• Organizowanie procesów edukacyjnych, w sposób sprzyjający się uczeniu się;
• Kształtowanie kultury osobistej;
• Kształtowanie postaw patriotycznych i obywatelskich;
• Kształtowanie właściwych postaw w zakresie zdrowego trybu życia – poprzez  realizację  Szkolnego programu edukacji zdrowotnej;
• Podejmowanie działań w celu rozwijania samodzielności i odpowiedzialności za siebie.

 

Jak w poprzednich latach tak i w tym roku możemy poszczycić się  licznymi i znaczącymi osiągnięciami naszych uczniów z czego jesteśmy bardzo dumni. Były to konkursy, uroczystości, realizowane projekty, przedsięwzięcia.
Te najważniejsze to;
1. Udział uczniów kl. III kl. V w finale Międzynarodowego Konkursu Programistycznego Baltie 2015;
2. Uzyskanie przez 3 uczniów kl. V tytułów finalisty w Kuratoryjnym  Małopolskim Konkursie Informatycznym;
3 Uzyskanie przez ucznia kl. V tytułu Laureata w Diecezjalnym Konkursie Biblijnym;
4. Międzyszkolny Konkurs literacki „O Pawie Pióro”
5. Bardzo wysoki wynik na sprawdzianie szóstoklasisty – 3 wynik w gminie 8 stanin bardzo wysoki  w 9 stopniowej skali staninowej 12% szkół w całej Polsce z takim wynikiem;
6. Gminna Olimpiada z języka angielskiego dla klas IV- VI
7. Gminne Biegi Niepodległości
8. Gminny Konkurs wiedzy o J.P.II oraz konkurs plastyczny;
9. Gminny Konkurs Palm Wielkanocnych i Kartka wielkanocna i Pisanka
10. Gminne Zawody Tenisa Stołowego;
11. Puchar Polski OYAMA KARATE oraz Puchar Europy OYAMA KARATE
12. Dziecięce Igrzyska Tańca Sportowego
13. Gminny Konkurs wiedzy o Krakowie;
14. Gminny Konkurs Matematyczny „Matematyka jest miarą wszystkiego”
15. Gminny Konkurs Plastyczny – Iwanowickie Pejzaże
16. Puchar Krakowa w Wioślarstwie Halowym;
17. Gminny Konkurs Teatr Jednego Aktora;
18. Szereg Akcji Charytatywnych – organizowanych przez SCK
19. Gminny Konkurs o Unii Europejskiej
20. Gminny konkurs ortograficzny dla klas II – III  
21. Gminny konkurs matematyczny dla klas II – III
22. Gminny konkurs j. angielskiego dla ucz. klas II – III
23. Ogólnopolski Konkurs  Nauk Przyrodniczych „Świetlik”
24. Realizacja  Projektu unijnego Dobrze – Lepiej – Najlepiej – II Etap współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego – możliwość uczestniczenia w dodatkowych zajęciach pozalekcyjnych oraz wyrównawczych, w letnich i zimowych obozach naukowo wypoczynkowych.
25. Realizacja projektu Bajkowy angielski – w klasach O – III

Sukcesy na tych różnych polach są możliwe dzięki Waszemu zaangażowaniu, ogromnej pracy, nauczycieli oraz wsparcia ze strony rodziców za co bardzo dziękuję.
 
Drodzy szóstoklasiści będziecie od dzisiaj już absolwentami szkoły podstawowej, od września rozpoczniecie naukę w gimnazjum. Odpocznijcie dobrze w czasie wakacji, nabierzcie dużo sił aby z zapałem i pozytywnym nastawieniem przystąpić do pracy w nowym roku szkolnym Chciałabym w tym miejscu złożyć podziękowania panu Michałowi Znamirowskiemu za troskę, za pracę i zaangażowanie aby szkoła stawała się  coraz piękniejsza, by wszystkim było w niej coraz lepiej. Dziękuję  nauczycielom za bardzo dobrą pracę i zaangażowanie, rzetelne i odpowiedzialne wykonywanie obowiązków oraz podejmowanie wielu cennych inicjatyw dzięki, którym stale wzrasta jakość pracy naszej szkoły. Dziękuję również paniom woźnym, pani sekretarce oraz panom konserwatorom za bardzo dobrą pracę.
Serdeczne podziękowania chcę skierować do wszystkich rodziców, którzy zawsze chętnie odpowiadają na nasze apele, gdy potrzebujemy pomocy. Szczególnie dziękuję  przewodniczącemu Rady Rodziców panu Pawłowi Maciejaszowi i wice przew. Panu Leszkowi Kralce,  rodzicom, którzy pracowali w bieżącym roku szkolnym w Radzie Rodziców oraz w trójkach klasowych i wspomagali nas w wielu przedsięwzięciach. Pozwolę sobie wymienić  nazwiska :
Kusiak Agata, Ciaranek Barbara, Cichy Urszula, Śmiałek Jolanta, Izabela Brzozowska, Kurbiel Piotr, Tomczyk Justyna, Kowal Agnieszka, Kolawa Lucyna, Kubik Małgorzata, Kucala Beata, Sobczyk Janusz Katarzyna, Kłusek Anna, Mitka Małgorzata, Proszowska Anita, Świerk Magdalena, Kurbiel Paweł, Adamczyk Beata, Małek Ewa, Murawska Agnieszka, Graca Monika, Gadula - Sikora Agnieszka; Maciejasz Paweł, Kralka Bogusława, Młodecka Barbara, Maciejasz Agnieszka.
Dzięki państwa  zaangażowaniu możemy wspólnie podejmować i realizować  wiele wartościowych zadań, co przynosi bardzo dużo korzyści dla naszych uczniów  i dla środowiska lokalnego. Dziękuję również naszym partnerom, i przyjaciołom, którzy wspierają nas w podejmowanych działaniach – szczególnie Panu Markowi Piekarze Vice przewodniczącemu Rady Powiatu Krakowskiego, Ochotniczej Straży Pożarnej w Poskwitowie i w Miłocicach, Kołu Gospodyń Wiejskich w Poskwitowie.
Na zakończenie życzę  wszystkim dobrego wypoczynku, dużo słońca i proszę abyście w każdej sytuacji pamiętali o bezpieczeństwie swoim i kolegów.

Anna Rerak

DSC_1163
DSC_1218
DSC_1263
DSC_1231
DSC_1177
DSC_1246
DSC_1076
DSC_1240
DSC_1101
DSC_1276
DSC_1055
DSC_1111
DSC_1107
DSC_1265
DSC_1181
DSC_1195
DSC_1250
DSC_1049
DSC_1247
DSC_1274
DSC_1125
DSC_1248
DSC_1153
DSC_1171
DSC_1121
DSC_1221
DSC_1144
DSC_1057
DSC_1258
DSC_1262
DSC_1154
DSC_1089
DSC_1077
DSC_1188
DSC_1198
DSC_1267
DSC_1148
DSC_1242
DSC_1084
DSC_1135
DSC_1069
DSC_1229
DSC_1237
DSC_1266
DSC_1093
DSC_1204
DSC_1050
DSC_1130
DSC_1146
DSC_1272
Previous Next Play Pause