Uczniowie drugiej klasy oprócz udziału w kilku projektach podczas zajęć rozwijających uczestniczyli również w zajęciach dotyczących wprowadzonej innowacji pedagogicznej pod nazwą „Mapy myśli rysujemy, wiedzę swą porządkujemy”. Innowacja miała na celu głównie naukę tworzenia map myśli na podstawie różnych tekstów, ale również utrwalanie i porządkowanie zdobytej już wiedzy. W ciągu całego roku szkolnego powstało wiele map myśli dotyczących poznanych części mowy, pisowni wyrazów z trudnościami ortograficznymi, a także takich, które dotyczyły wyszukania właściwych informacji i zapisania najistotniejszych. W ramach podsumowania wprowadzonej innowacji uczniowie zostali podzieleni na dwie grupy. Każda z grup miała za zadanie wypisać za pomocą mapy myśli zasady bezpiecznego zachowania podczas wakacji. Na zakończenie zajęć uczniowie przypomnieli sobie jak wykonać prawidłową resuscytację krążeniowo – oddechową i pozycję boczną bezpieczną.
KZ